wtorek, 26 maja 2015

Dzień Mam Mamy Mamci:)

A z racji tego święta niech Wasza buzia Kochane Mamy będzie zawsze uśmiechnięta, słonko zawsze świeci! Życzą kochane dzieci:) I ja przygotowałam Mamci mojej drobiazg, a mianowicie charmsową bransoletkę

Serduszka wykonałam korzystając czasem z tutoriali tak jak ta od lewej - wyplotłam zaglądając na bloga Silver Aguti. Serduszko number two to srebrna celebrytka z miejscem na grawer, trzecie zostało wykonane ściegiem cubic RAW, natomiast ostatnie wykonałam z SD i TR 11/0 (barwy nie podam bo nie pamiętam;P) według własnego uznania. Po drodze do Mamci wleciałam do jednego sklepiku ze srebrnymi półfabrykatami oraz gotowymi wyrobami po łańcuszek na przedłużkę. Zadowolenie było więc sądzę że prezent udany:) tak więc Drogie Mamy-ŻYJMY STO LAT:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz