poniedziałek, 18 maja 2015

cudne różności!!

16 i 17 maja miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w craftowym spotkaniu prowadzonym przez Weronikę Kaczor! Tym większe moje szczęście, że nie musiałam jechać daleko gdyż Weronika zaszczyciła nas obecnością w Redzie:))) Pojęcia nie miałam że na spotaknie przybędzie tyle pań, które również tworzą przepiękne cudeńka. Było miło, sympatycznie, a przede wszystkim kreatywnie i twórczo;) Pod czujnym okiem Weroniki nauczyłyśmy się oplatać kwadratowe kaboszony

moje cukierkowo różowe ze względu na odbywające się tego dnia siódme urodzinki mojej siostry, dlatego też postanowiłam podarować jej je w prezencie;


maciupeńkie trójkąciki

te zatrzymałam sobie;)

a także urocze i jakże eleganckie "groszki grzechu warte"

A dzięki radom naszej nauczycielki okiełznałam oplatanie kuleczek

te cudne maleństwa wykonałam z TOHO 15/0 Silver-Lined Hyacinth, które oplatają 6mm kulkę.

Weronika pokazał nam również jak wykonać ścieg petersburski, który mam nadzieję wykonam niebawem w większym niż kolczyki projekcie:) Za wszystko bardzo gorąco dziękuję zarówno Weronice, organizatorkom jak i uczestniczkom tegoż przyjemnego spotkania:)



1 komentarz:

  1. Bardzo było miło mieć tak utalentowaną uczennicę! Do rychłego zobaczenia, a tymczasem, będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń