wtorek, 15 marca 2016

HEJ HEJ HEJ:)))

Witam serdecznie po prawie rocznej przerwie!!! Przez ostatni rok miałam tyle zawirowań: chałupnictwo, raczkowanie drugiego synka, później ząbkowanie i pierwsze kroczki, przedszkole starszego synka, ech każda mama to zna;)a teraz czekamy z nieciepliwością na narodziny mojej siostrzenicy i małego Filipka( mojego chrześniaka<3:) sierpień również zapowiada się pełen wrażeń:))) ale wkońcu postanowiłam wrócić! I to z czymś zupełnie dla mnie nowym;p Pod koniec sierpnia lub na początku września pod wpływem impulsu, bez wiedzy męża, zapisałam sie na kursy krawieckie. Na nowo zakochałam się w mojej maszynie:) Krawcowa może ze mnie żadna ale nie odrazu Rzym zbudowano;) na zdjęcia jeszcze niestety trochę poczekacie bo pech chiał, że aparat nie działa, a ten w telefonie zdjęcia robi wadliwe:/ Jednak cieszę się że na nowo zyskałam odrobinę czasu dla siebie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz