niedziela, 2 listopada 2014

Witam:)

Na imię mam Patrycja i zamieszkuję w małej wioseczce o wdzięcznej nazwie Osłonino^^, a przywędrowałam tutaj za moim ukochanym i poślubionym mi mężczyzną. Jestem mamą 3 letniego urwisa Mikołaja, a niespełna 3 miesiące temu na świat przyszedł Nasz drugi synek Michaś<3. Tak więc obowiązków mi nie brak. Ale nic ani nikt nie oderwie mnie od handmade'u:) Mój małżonek co jakiś czas podśmiewa się ze mnie,a wszystko to ze względu na oje ciągle zmieniające się zainteresowania... Robótkami ręcznymi interesuję się już właściwie od dziecka. Najpierw uczyłam się pod czujnym okiem babci robić na drutach... No cóż, szybko się nauka skończyła... bo zainteresowało mnie szydełko:) no i spod szydełka wyszły urocze buciki dla maleńkiego kuzyna. Nie otrzymał ich z przyczyn taki że jeden bucik był większy od drugiego:/ w gimnazjum przewinęło się parę mulinowych bransoletek, później nieudolne próby koralikowe i dłuuuga przerwa w robótkach ręcznych. Aż tu nagle spotkała mnie miłość wzajemna;) co To ma wspólnego z moim "tworzeniem"? A no ma duuużo, chociażby kuzynkę Katarzynę, która zainspirowała mnie i delikatnie pchnęła w ręce haftu krzyżykowego:) mój ostatni obraz jaki wyhaftowałam to Hiszpanka, którą sprezentowałam mamci i Arkowi z okazji pierwszej rocznicy ślubu, a prezentuje się tak:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz